Începând cu anul 1962 Uniunea Sovietică dispunea de un vehicul tot-teren ZIL E-167.
Acesta era special conceput pentru a rezista la condiţiile dificile din Siberia şi Ural.
Camionul ZIL E-167 6×6
Uriaşul camion off-road ZIL E-167 6×6 avea:
a) greutatea de 7 tone;
b) 2 motoare de 180 CP fiecare;
c) tracţiune 6×6;
d) lungimea de 9,3 metri;
e) lăţimea de 3,2 metri;
f) înălţimea de 3,1 metri;
g) roţi de 1,8 metri diametru;
h) posibilitatea reglării presiunii în roţi;
i) garda la sol de 0,75 metri.
ZIL E-167 6×6 se putea deplasa pe teren înclinat până la 42 grade.
ZIL E-167 în deplasare pe teren înclinat
Vehiculul putea traversa şanţuri de până la 2 metri lăţime.
Mai mult, ZIL E-167 6×6 putea trece şi peste obstacole verticale de până la 1 metru înălţime.
ZIL E-167 6×6 în deplasare pe teren accidentat
ZIL E-167 putea trece şi prin ape adânci de până la 1,8 metri.
ZIL E-167 6×6 în deplasare prin apă
Şi, mai ales, ZIL E-167 6×6 se putea deplasa în condiţii de zăpadă de până la 1 metru.
Dimensiunile vehiculului tot-teren ZIL E-167 6×6
În aceste condiţii dificile, camionul ZIL E167 consuma 100 litri la 100 km.