Camionul ZIL E-167 6×6

Începând cu anul 1962 Uniunea Sovietică dispunea de un vehicul tot-teren ZIL E-167.

Acesta era special conceput pentru a rezista la condiţiile dificile din Siberia şi Ural.


Camionul ZIL E-167 6×6


Uriaşul camion off-road ZIL E-167 6×6 avea:

a) greutatea de 7 tone;

b) 2 motoare de 180 CP fiecare;



c) tracţiune 6×6;

d) lungimea de 9,3 metri;

e) lăţimea de 3,2 metri;

f) înălţimea de 3,1 metri;

g) roţi de 1,8 metri diametru;

h) posibilitatea reglării presiunii în roţi;

i) garda la sol de 0,75 metri.



ZIL E-167 6×6 se putea deplasa pe teren înclinat până la 42 grade.


ZIL E-167 în deplasare pe teren înclinat

ZIL E-167 în deplasare pe teren înclinat



Vehiculul putea traversa şanţuri de până la 2 metri lăţime.

Mai mult, ZIL E-167 6×6 putea trece şi peste obstacole verticale de până la 1 metru înălţime.


ZIL E-167 6×6 în deplasare pe teren accidentat

ZIL E-167 6x6 în deplasare pe teren accidentat



ZIL E-167 putea trece şi prin ape adânci de până la 1,8 metri.


ZIL E-167 6×6 în deplasare prin apă

ZIL E-167 6x6 în deplasare prin apă



Şi, mai ales, ZIL E-167 6×6 se putea deplasa în condiţii de zăpadă de până la 1 metru.


Dimensiunile vehiculului tot-teren ZIL E-167 6×6

Dimensiunile vehiculului tot-teren ZIL E-167 6x6



În aceste condiţii dificile, camionul ZIL E167 consuma 100 litri la 100 km.


Vehiculul ZIL E-167, un monstru 6×6

Vehiculul ZIL E-167, un monstru 6x6




Camionul ZIL E-167 6×6 publicat: 2023-12-19T12:04:59+02:00, actualizat: 2023-12-19T13:06:57+02:00 by Călătorie în Trecut