În anul 1927 André Dubonnet inventează un sistem ingenios de suspensie cu arc elicoidal într-un ansamblu închis, ce putea fi montat independent pe roţile din faţă ale automobilului. Sistemul a fost utilizat mai apoi cu succes de către General Motors, Alfa Romeo, Fiat, Delahaye etc.
Dorind să-şi expună pe viu ideile şi inovaţiile, inventatorul a cumpărat un automobil Hispano Suiza H6C pe care l-a modificat extrem de reuşit şi l-a numit după numele soţiei sale, Xenia.
Designul a fost conceput de Jean Andreau iar caroseria a fost realizată de renumitul Jacques Saoutchik în anul 1938.
Pornind de la dorinţa de a imita picătura de lacrimă, caroseria a fost realizată complet diferit faţă de automobilele existente până atunci. Interiorul şi exteriorul au fost create în forme aerodinamice, asemănătoare cu ale unui avion.
În plus, a fost implementat un sistem nou de uşi paralele, suspendate în balamale late, cu deschidere înspre partea din spate. Pentru prima dată parbrizul a fost realizat din sticlă curbată, un asemenea parbriz panoramic nemaifiind văzut până atunci şi nici după aceea, până în anii 1950 când General Motors le-a introdus în producţie.
Realizat cu un asemenea design futuristic uimitor, automobilul Hispano Suiza Xenia a avut un succes remarcabil în acei ani şi încă mai poate concura cu noile concept cars din ziua de azi. Drept dovadă, la capitolele cea mai elegantă şi cea mai frumoasă maşină, încă mai câştigă concursurile anilor noştri !