Încercând să creeze cea mai sigură maşină în care nu poţi păţi nimic indiferent de viteza avută, inventatorul Walter C. Jerome a realizat în anul 1958 automobilul Sir Vival.
Siguranţă, frumuseţe, confort şi originalitate, aşa era lăudată maşina.
Pe lângă designul inovator, maşina beneficia de tehnologii speciale de protecţie ce-i permiteau să fie declarată ca cea mai sigură maşină construită vreodată având: centru de greutate jos, caroserie din 2 componente distincte, protecţie elastică în jurul secţiunilor, totul rotunjit fără unghiuri ascuţite, uşi cu deschidere nepericuloasă culisantă spre spate, roţi faţă aliniate permanent cu secţiunea din faţă, lumini laterale, lumini cu bătaie atât înainte cât şi în direcţia de virare, poziţionare a şoferului înaltă şi cu vizibilitate maximă de aproximativ 360 grade, aerisire fără noxe, spaţiu şi confort mult superioare.
Automobilul a fost prezentat în primul rând ca soluţie de supravieţuire absolut necesară într-un trafic tot mai aglomerat şi avea să reducă aproape complet riscul de accidentare la impact, inclusiv în traficul de noapte unde riscul era de nouă ori mai mare. Se credea că va deveni maşina viitorului.
În ciuda bunelor intenţii, automobilul Sir Vival nu a putut fi demonstrat ca absolut sigur în trafic. Dacă ar fi fost aşa, l-am fi văzut circulând chiar şi astăzi pe şosele. A rămas însă în istorie ca una dintre cele mai ciudate maşini realizate vreodată.